20 lipca 2017

Wywiad z Caroliina.

Wywiad z Caroliina.

T-tylda06 (ja)
C-Caroliina
T- Skąd dowiedziałaś się o MSP?

C-Od kuzynki. Bardzo lubiła tą grę i mnie wciągnęła.

T-Co myślisz o Pixi Star i Zac Sky?

C-Są niepotrzebni. Nic się z nimi nie dzieję, tylko zajmują miejsce.

T-Pamiętasz Stare MSP?

C-Hmm...Zależy które; To z 2011 i 1012 pamiętam bardzo dobrze.

T-Bardzo cieszysz się gdy nadchodzi tydzień unikatów?

C-Sama nie wiem.Z jednej strony tak, z drugiej nie,
ponieważ fajnie jest mieć unikaty, ale jednak wtedy stają się mniej cenne.

T- Czy nagrywasz/nagrywałaś filmiki o MSP na YouTube?

C-Nagrywałam kiedyś ale skasowałam kanał. 
To do mnie nie pasowało.

T-Czy czytasz blogi?

C-Zależy jakie.

KONIEC
Wywiadu udzieliła Caroliina.

Oryginalnie


#blog #o #MSP #MovieStarPlanet #wakacje #2017 #wywiad

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.