2 lipca 2017

Przepraszam za mniejszą ilość postów...+ Naprawdę wredna osoba....

No jak wiecie są wakacje...Więc postów powinno być dużo...Ale niestety nie.... Moja sis (siostra[sis to skrót z j.ang. sister]) nie daje mi spokoju, ostatnio było trochę lepiej ale pewnie jak moje BFF wrócą z wakacji... To pewnie znowu będe całe dnie na dworze... No nic niedługo będzie post o ocenie pakietów VIP na rok. Czekam też na wakacyjną przecene Star VIP bo chcę kupić sobie Star VIP na miesiąc ale bez przeceny to raczej nie możliwe... Wtedy albo nic albo Elite VIP lub po prostu zwykły VIP. Chociaż miałam VIP na 3 dni z gazetki (byłam nim nieźle znudzona i grałam w Block Star Planet). Uwaga! Możecie zobaczyć moją biografie ( na profilu ), ostatnio ją edytowałam. Zapomniałam jedynie dopisać że panicznie boję się pająków. Jak jakiegoś zauważę to czasem nawet umiem się ze strachu rozpłakać.... Dobra ale jaki związek mają pająki z MSP? 😂 Och jak ja się rozpiszę....




 PS. Zapomniałabym o "Naprawdę wrednej osobie" więc oto ona:
...Nie wiem co myśleć o takich osobach, przepraszam za efekt "mikrofalówki" ale robiłam je telefonem bo nie miałam możliwości zrobienia zrzutu ekranu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.