17 lipca 2017

Unikatowe Oczy? Wow!

Witajcie dziś chciałabym napisać posta o unikatowych oczach bo wiem że posty o "unikatach" bardzo się wam podobają dlatego że post o unikatowych ustach jest teraz naprawdę popularny!
A co ciekawe mam unikatowe oczy na jednym z kont pomocniczych (już z większości kont pomocniczych nie korzystam bo wiem że wiele osób patrzy na multikontowców z pogardą, a zresztą gdy ma się wyższy lvl konta pomocnicze są nie potrzebne). Nawet nie wiecie ile się naszukałam zanim znalazłam zeszyt w którym miałam zapisane hasło do tego konta... Koszmar.... Ale przejdźmy do konkretów! Unikatowe oczy wyglądają tak:
Kiedyś tworząc konto można było je sobie ustawić jako oczy... Mam na to dowód bo wczoraj wieczorem znalazłam filmik jak ktoś tworzył konto na "staro-nowym MSP" bo ja właśnie grałam na tym z 2012-2013 jeśli mi nie wierzycie możecie sprawdzić w moim profilu że moje konto założone jest w 2012 roku! (tak pamiętam... Mała tyldka siedzi sobie przed kompem z tatą i zakłada konto na MSP, ale że nie umie jeszcze czytać więc ta gra nie ma dla niej sensu, wraca jakiś czas później poproszona prze koleżanki z innej klasy...Niedługo napiszę wam moją historię... Oczywiście historie mojego pobytu na MSP) Dobra oto ten filmik:
Jak w pewnym momencie widać że są tam "unikatowe oczy".

Ale co ciekawe moje dodatkowe konto na którym mam uni oczy ( tak je będę nazywać) jest stworzone w lutym 2015 roku.... Patrzcie:


 Jak widzicie jest podany nick, możecie zapraszać mnie do znajomych na tym koncie, ale mówię że prawię w ogóle nie wchodzę na nie!

Bardzo możliwe że uni oczy zniknęły wraz z pojawieniem się Pixi Star I Zac Sky. 

Owszem można jeszcze zdobyć unikatowe oczy tak samo jak unikatowe usta ale trzeba użyć  "Charles Proxy"  czyli aplikacji która jest hackiem i jej używanie jest łamaniem regulaminy gry. Nie polecam, nie używam, nie interesuję się, nie lubię. "Charles" to coś podobnego do hacku "By Lisa" tylko że "Charlesem" da się więcej zrobić. Niestety można stracić konto jeżeli ktoś na ciebie doniesie....  Dobrze jeszcze kilka przykładów unikatowych oczu... ( większość obrazków z neta)
To wszystko w tym poście, zapraszam także na inne ciekawe posty: Sponge Bob na MSP? Darmowe Prezenty? Holly Nova? Dziewczyno-Chłopak? Dziwna Litera w nicku? Nie da się go wyszukać  Jak znaleźć Delete User?.  

Hasztagi
#Blog O MSP
#Gramy w MSP
#Blog o MovieStarPlanet
#Newsy #Ciekawostki
#Unikaty #Uni
#Klinika piękna


4 komentarze:

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.