2 lipca 2017

#1 Ocena Pakietów VIP.

Witajcie, dziś ocenie troszkę pakietów VIP, także troszkę wstecz. Większość będzie z internetu bo nie  robiłam screenów pakietów wcześniej, więc zaczynajmy!

1.
Ocena Pakietu:

Buty- 9.5/10 Nawet ładne, pasują do sukienki ale szczerze bym takich nie kupiła.

Włosy- 10/10 Bardzo udane, pasują do sukienki oraz butów, są także wielokolorowe co jest ich wielką zaletą.

Sukienka-9.5/10 Bardzo ładna grafika, fajnie wygląda z brokatem. Jednak nie podoba mi się góra sukienki.

Rzecz do pokoju- 4/10 Nie zdecydowanie nie, nie podoba mi się. Wazon bardzo staroświecki a kwiaty... To nie kwiaty....!

Zwierzaczek- 7/10 Całkiem spoko jednak nie dla dziewczyn 😉

Końcowa ocena (średnia)-  8/10 Całkiem ładne ubrania, reszta jedynie nie idealna.


2.
Ocena Pakietu:

Buty- 4/10 Mam podobne, nie podobają mi się i totalnie odchodzą od tematyki pakietu.

Włosy- 10/10 Urocze! Bardzo w stylu kawaii. Chciałabym takie mieć.

Sukienka-7/10 Nie wiem jak będzie wyglądać na Movie Star, ale mi nie pasuje.

Rzecz do pokoju- 10/10 Bardzo ładna i bardzo Japońska ( lub Chińska )

Zwierzaczek- 9/10 Ładny ale nie w moim guście.

Końcowa ocena (średnia)- 8/10 Tak jak w poprzednim pakiecie.

3.
Buty- Zstępuje je dodatek-kokarda daje 5/10 bo jest ładne ale nie nosiłabym jej.

Włosy-8/10 Nie wiem jak wyglądały by na MS ale bardzo ładne jednak nie wszyscy nosiliby fryzuręz koroną.

Sukienka-10/10 Przepiękna!

Rzecz do pokoju-6/10 Wybieg jest nawet spoko dodałabym by do pokoju imprez.

Zwierzaczek-. 5/10 Ładny ale nie podoba mi się jego fryzura.

Końcowa ocena (średnia)- 8,8/10


Dzięki za przeczytanie posta. Niedługo kolejna część!




1 komentarz:

  1. ja dostałam sukienkę z pierwszego vipa który był oceniany za wbicie 10 lvla ;)

    OdpowiedzUsuń

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.