23 czerwca 2018

Co robię jak ktoś mnie hakuje?

😉Witajcie😉

Czasami jest tak że ktoś włamuje się nam na konto i nie wiemy co zrobić. Ja mam parę "porad" ale bardziej wam opowiem co ja robię podczas takich sytuacji. A więc zaczynajmy!


1. Staram się szybko spróbować się zalogować na swoje konto.

Robię to dlatego że haker potrzebuję chwili żeby zmienić hasło na koncie i powinniśmy ten czas przeznaczyć na tą właśnie czynność. Jeśli uda nam się zalogować, od razu zmieniamy hasło. Jeżeli nie zdążyliśmy tego zrobić dalej próbujemy.

Wskazówki:

- możemy ułatwić tę czynność otwierając dwie karty w przeglądarce (MSP) i wpisać swoją nazwe i hasło a jak na jednej karcie nas wyloguje to od razu możemy zalogować się na drugą.

2. Ja często pomagam osobom które są hackowane.

Np. moja koleżanka była hakowana to ja zalogowałam się na moje konto i spokojnie rozmawiałam z hakerem i prosiłam aby oddał konto w czasie kiedy moja koleżanka próbowała się zalogować. W większości były to osoby które sobie żartowały i oddawały konto. Ale oczywiście nie musicie tego robić bo może to być prawdziwy haker ja zaryzykowałam.


To na tyle w dzisiejszym  poście, dzięki za przeczytanie i do zobaczenia!


 

2 komentarze:

  1. Kiedyś ktoś mnie hackował, to właśnie tak robiłam jak napisałaś we 'wskazówkach'. Pomocny post.

    OdpowiedzUsuń

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.