15 kwietnia 2019

Gracz (a może moderator) z 2009!? Na Polskim MSP?! Ma roślinkę w pokoju!!!

Witajcie, dziś przychodzę do Was z postem o dziwnej i zaskakującej postaci na Polskim MSP...
Nazywa się Designer...

Nie ma nawet miniaturki...


Jak widzicie nawet nie napisał aktualizacji statusu, ma 17 lvl. Już jakiś czas temu zaprosiłam ją do znajomych jednak nie odpowiedziała (a czego się było trzeba spodziewać).


To jej profil, nie ma nic na liście życzeń nic nie wypełniła w bio oraz nie odebrała żadnych nagród. I do tego ma 2 " najlepsze przyjaciółki... Które nie wydają się być specjalne.

Jednak mają konta 2012 roku czyli mimo wszystko dość wcześnie je założyły.


Gdy wejdziemy do jej pokoju jest całkiem ładnie urządzony, jednak rzeczy wstawione są tylko do pokoju dziennego i roślinka do ogrodu (tak, ona ma w ogrodzie prawdziwą roślinkę ze starego MSP). A jak wiecie już może z posta o starym MSP kiedyś był dostępny tylko pokój dzienny i ogród. Czyli wszystko wskazuje na to że ona faktycznie grała (lub korzystała z MSP bo nie koniecznie może to być zwykły gracz) na starym MSP.



Wydaje mi się że jest to po prostu jakaś moderatorka lub po prostu konto testowe ze starego MSP, to tyle co o niej wiem. Jeżeli wiecie coś więcej napiszcie w komentarzach! Do następnego posta!

6 komentarzy:

  1. To jest moderator

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na bloga, mogę ci coś podpowiedzieć:
    To jest konto, które ZAŁOŻYŁ moderator, ale nie jest one używane. Konta moderatorów, które są używane mają napis "MODERATOR" - te konto za to było/ jest używane do TESTÓW, tylko do testów.
    PS: Zapraszam na mojego bloga: msppodkreske.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ^ Czyli to nie jest gracz, jak na tytule postu, tylko w 1/2 jest to konto moderatora, który testował albo testuje różne nowości itp.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Możesz się odezwać do mnie w prywatnej wiadomości? Mam coś co może Cię zainteresować owo chodzi o zakazane animacje

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja siostra jest uzależniona od MSP i już mnie czasami denerwuje ciągłym gadaniem o tej grze :D

    OdpowiedzUsuń

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.