20 lipca 2017

Darmowe Prezenty? Soy Luna? Wow! To jest super!

Witajcie dziś  poznamy duńskie MSP które jest pierwszym MSP na świecie, wiem ostatnio zaczęłam podróżować po świecie MSP bo założyłam konto na Niemieckim MSP i znalazłam na nim kilka ciekawych rzeczy tu macie >>>>>link<<<<< do tam tego posta. Ok więc stworzymy sobie konteczko i zaczynamy zabawę.  Ok na Duńskim MSP nazywam się uafhængig11 czyli jak na większości MSP niezależna11 (owszem na Polskim nazywa się tylda06). Ok więc wchodzimy w przyjaciół i wpisujemy "Luna" wyskoczy nam konto ze zdjęciem Soy Luny, więc je klikamy....

Zaproszę ją do znaj może tak jak ci sponsorzy z Niemieckiego MSP da mi prezent.

Tak! Dała!
Ok, teraz wyszukam "Mal". Będę robić to co z Luną.

Hmm...Bardzo jest bardzo podobna do mojej instruktorki od zumby (tańca)...Ale nie odchodźmy od tematu.

Niestety MSP mi się zacięło i nie mogłam otworzyć prezentów ale gdy ponownie się zalogowałam ubrania od niej były w szafie.

Dobra, dobra ale to nie koniec! Teraz wyszukujemy "Bratz". Będę robiła to samo co z Luną i Mal (ale mam nadzieję że MSP mi się nie zatnie.

Tiaaa.... To te "piękne" laleczki których mam kilka... Ogromne oczy kupa makijażu i tyle!


Chociaż...Nawet je lubię.....

Ok a teraz wyszukam "Shopkins" i zrobię to co robiłam przed chwilą już 3 razy.

Hola!Hola! Czy to słodkie jabłuszko m w statusie link? Ten niebieski? Ok...? Klikamy... Dobra wyświetliła mi się jakaś różowiutka stronka z Shopkinsami ale zamykamy i gramy dalej w MSP.

Tylko 3 ? Ale dlaczego??? 😣
Ok przebierzemy się 😊. Ok, teraz zmienimy wystrój pokoju.

Ok, ale czy na Duńskim MSP można znaleźć Holly Nov'ą? Sprawdźmy!
Nie ma nikogo, nawet podróbek... Co prawda Holly na Niemieckim MSP zaprosiła mnie gdy weszłam kolejnego dnia.... Ciekawe...  Ok poczekam... A teraz mała ciekawostka....

Czy wiesz że...

Na duńskim MSP (aktualnie) na 1 miejscu w High Scores jest chłopak!
No dobrze więc kończy dzisiejszego posta tą skromną ciekawostką, możecie mnie zapraszać do znajomych ale nie wiem czy często będę wchodzić...


#blog #o #MSP #MovieStarPlanet #wakacje #Duńskie #MSP #Darmowe #Prezenty

Ciekawy post? Chcecie takich więcej? Piszcie komentarze dawajcie G+ oraz polećcie bloga znajomym!

4 komentarze:

  1. Wow! Kochana piszesz cudniutkie posty! ;* Może chciałabyś kiedyś popisać? Co prawda nie posiadam konta na msp, ale jeśli chcesz zapraszam na... hmm masz snapa, albo musical.ly? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam musical.ly (nick: tylda06), więc może ze sobą popiszemy? 😊

      Usuń
  2. FAJNY BLOG! ;3 Mam msp :3 Nick : Natszafun123 Ma vip i 19 lvl i Mam też Bsp Jak masz ;) to Mój nick : Kaaty pery 123 pisz do mnie Jak coś ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe i może kiedyś ze sobą popiszemy.Bardzo pomogłaś mi i bardzo łatwo to wytłumaczyłaś w tym poście (:

    OdpowiedzUsuń

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.