22 grudnia 2017

Stylizacje Nowego Motywu #2 + pro艣ba.

馃槉Witajcie馃槉

Dzisiaj przychodz臋 do was z postem o stylizacjach z nowego motywu. Pod koniec posta napisz臋 wam "pro艣b臋". A wi臋c zaczynajmy!

1.


2.


3.


W tym po艣cie praktycznie nic nie pisa艂am bo podejrzewam 偶e gdyby mia艂abym opisywa膰 to jedyne s艂owo to by by艂o "艣wi膮tecznie". Moj膮 pro艣b膮 jest to aby艣cie na MSP lub w komentarzach pod tym postem pisali swoje historie np. jak was z hackowali i inne. A wi臋c to na tyle w dzisiejszym po艣cie. Do zobaczenia! 

Truskawka 5050


1 komentarz:

  1. U mnie zchackowali (chyba tak to si臋 pisze) konto z 21 lvlem.sosy dawno a kupowa艂am mas臋 Vip'ow i wi臋kszo艣膰 mnie lubi艂a wi臋c szybko wbija艂am LVL-e. Pewnie teraz mia艂abym z 50 lvl ale nie.pewnego razu wracam ze szko艂y,zasiada艂 przed kompem i zaczynam gra膰 w MSP.I nagle pisze do mnie kto艣 Aka haker.no wi臋c 偶膮da pozdra a ja nie daje i nagle wylogowywuje mnie.potem pr贸bowa艂am si臋 zalogowa膰- NIC.potem po 2 latach przypomnia艂o mi si臋 o koncie i pr贸bowa艂am odzyska膰.bawi艂am si臋 w to ,bawi艂am, pisa艂am do moderator贸w i poprosili o potwierdzenie noto da艂am z 2015.to nie.musi by膷z 2016.I tak dopuscilam sobie to konto.teraz stoji puste i nic.za艂o偶y艂am wi臋c nowe konto i mam 18 lvl.pozdrawiam ,super blog!☺

    OdpowiedzUsu艅

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga mo偶e przesy艂a膰 komentarze.