5 lipca 2017

#2 Ocena Boonies i Boonsters.

Witajcie! Dziś znowu będę oceniać zwierzaczki ze sklepu! No więc zaczynajmy! Wiem że 1 część była krótka ta też będzie taka, bo fatalnie mi się gra na kompie mamy, z powodu  że mój ma chwilową awarię.

1.
Ładny , kolor włosów bardzo dobrze komponuje się z kolorem włosów, a kolor włosów z kolorem okularów oraz rurki do oddychania, jednak boonie jest bardzo drogi jak na swój wygląd. Daje 7/10.
2.
Ładny, kolory dobrze się komponują, bardzo w stylu eleganckim ten boonie bardzo kojarzy mi się z Francją, Paryżem, jest drogi, lecz warty swojej ceny. Daje 9.5/10.
3.
Bardzo ładny, podobają mi się jego kolory, bardzo w stylu nowoczesnym. Okulary podkreślają to że jest bardzo na luzie. Posiadam tego boonie i jestem zadowolona jego cena jest bardzo niska. Zakup tego boonisia to strzał w dziesiątkę. Daje 10/10.
4.
Ładny ale nie do końca pasuję mi jego fryzura, kwiatek bardzo ładny kolor oczu idealny, posiadam takiego oraz daje mu ocenę 8/10.
5.
Ładny,bardzo w stylu "małej księżniczki". Bardzo podoba mi się kolorystyka jego uszu, ozdoby całkiem całkiem. Mam takiego i całkiem się z niego cieszę. Cena bez zastrzeżeń, daje 9.5/10.

Wiem że post krótki, ale nie martwcie się niedługo następna część. Bay!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.