29 kwietnia 2017

Miniaturka BEZ GŁOWY!?

Cześć opowiem wam dziś o czymś dziwnym co mogło być przyczyną lagów (zacinania się gry itd.).

Grałam sobie z koleżanką na jej koncie, akurat zbierałyśmy sc na zwierzakach aż moja BFF (moja koleżanka o której wspomniałam wcześniej [tak dokładnie przyjaciółka]) zauważyła że na jej pasku chatu/znaj. pojawiła się miniaturka bez głowy. Od razu zrobiłam zrzut ekranu, bo to był najszybszy sposób a miałam w tym wprawę dlatego że robię to prawie do każdego posta.
 TO NIE FOTO SHOP (czy jak kolwiek się to pisze...)

To jest wycięte... Mogę wyciąć większy:
Byłyśmy zdziwione, ale  nie przerażone więc dalej grałyśmy. No w sumie to wszystko, jeżeli też mieliście taki lub podobny przypadek piszcie do mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.