27 września 2017

#2 Odkrywamy Stare MSP-Strona Logowania i Zmiana loga.

Witajcie, dziś kolejny post dotyczący starego MSP. Dziś odkryjemy starą stronę startową. Zaczynajmy!

Nie znalazłam niestety screena z roku 2009 ale za to mam z 2010-2014.

2010


Ciemne kolory, stare ubrania, i stara grafika...  Moim zdaniem mimo wszystko strona logowania bardzo ładna... Ale teraz... Mamy ładniejszą XD

2011

Można powiedzieć że nic się nie zmieniło... Ale to nie prawda! Popatrzcie... Przyjrzyjcie się dokładnie... Na tym z 2011 roku brak loga carton network (CN),  mała różnica ale zawsze coś.

2012


Wiem wiem... Anonka... ale to nie przeszkadza nam w poznawaniu stron logowania co nie?  W 2012 nastąpiła wielka zmiana, na stronie logawania pojawiła się oferta VIP, oraz pod okienkiem do wpisania loginu i hasła mamy przycisk "parents" ( po angielsku rodzice). A także pojawia się okienko "remember me" czyli zapamiętaj mnie, które na pewno wszyscy znacie. Zmieniono także tło (najpierw tego nie zauważyłam XD). Zmienia się też nieco logo ale o ty za chwilę...

2013 (wiem nie jest to już stare msp ale chciałam wam to pokazać)
Znalezione obrazy dla zapytania log page msp 2013

Tu następuję mała zmiana- pod okienkiem "parents" mamy okienko "click CEOP internet safety" (jeżeli coś przekręciłam-przepraszam) .

2014 (wiem nie jest to już stare msp ale chciałam wam to pokazać)


Tu następuję przełom, nie muszę opowiadać wszyscy zauważą różnicę. Ta wersja strony logowania jest najbardziej znana. Jednak różni się nieco od teraźniejszej...

A teraz przyszedł czas na informacje o zmianie loga...



Widzicie różnice? Najpierw MSP zamiast różowego napisu planet i gwiazdek miało czerwony napis, później napis zmienił się na różowy. A jeszcze później usunięto "połysk".

I tak dobrnęliśmy do końca tego dość długiego posta. Pozdrawiam i zapraszam na poprzedniego posta z tej serii. A w następną środę pojawi się kolejny post z tej serii. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.