20 października 2017

#5 Odkrywamy stare msp-Stare motywy cz.2 i stara mapka msp.

 Przepraszam że post dopiero dzisiaj ale tak wyszło...Witajcie, dziś postanowiłam kontynuować temat starych motywów, oraz pokazać wam starą mapkę msp...  A więc nie czekajmy tylko zaczynajmy!

2010
Ciekawy motyw nie wiem co moderatorzy mieli na myśli ale ubrania nie są złe... Z wyjątkiem tego że MS ma takie same ubrania (oprócz włosów) jak w poprzednim motywie...


To motyw który ma nawiązywać do wróżek lub czerwonego kapturka.... Szczerze nie wiem...


To coś w stylu szkolnego motywu, ubrania nie bardzo mi się podobają ale animacje są spoko...


A to rodzinny motyw, jest spoko bo są fajne akcesoria do pokoju... Może zauważyliście że czapka MS  jest prawie identyczna jak ta z poprzedniego motywu?

Motyw idealny do stworzenia filmu! Ciekawe kto ma ten strój robota na Polskim msp? Nie wiem czy jest unikatowy ale jest to możliwe.


Ok, ok przestane o motywach przejdę do czegoś bardziej konkretnego czyli starej mapki msp...


Jak widzicie tło było dość charakterystyczne dla starego msp bo nie było tak różowo i pastelowo. 

Po kliknięciu "MOVIE TOWN" wyskakiwały nam takie okienka...


My Movies-Moje filmy  Watch Movies-Oglądaj filmy  Music Shop-sklep z muzykom  New Movie-Nowy film   Background Shop-Sklep z Tłami   Animation Shop- Sklep z animacjami  Meet new actors-poznaj nowych aktorów (nie wiem o co z tym chodziło jeżeli wiecie piszcie w komach) Competitons- zawody (nie wiem o co z tym chodziło jeżeli wiecie piszcie w komach) Back to city-zamyka okienka.

Po kliknięciu "MY HOME" wyskakiwały takie okienka...

My Profile-Mój profil  Change Clothes-Zmień Ubrania.

Po kliknięciu "CAFE'N'FUN" (screen nie w całości ale innego nie znalazłam)...

 Cafe-Kawiarnia Skate Park- Po prostu Skate Park.


Uff... Nawet nie wiecie jak się  namęczyłam żeby znaleźć te screeny i wszystko opisać... Mam nadzieje że post się podobał jeżeli tak zostaw komentarz... A i info terz ta seria będzie pojawiać się co 2 tygodnie ponieważ nie mam ochoty na pisanie a z resztą wiecie...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.