5 lipca 2018

#2 Ice Cream Challenge + Lodowy Boonie!

Witacie, wiem ostatnio w ogóle nie pisałam postów, ale teraz ja i Truskawka powracamy i mam nadzieje że postów będzie coraz więcej. Tak, nie zapomniałam o naborach na redaktora, już niedługo będą, spokojnie. Dziś zajmiemy się czymś co już było czyli...🍦


Ice cream challenge który polega na tym że robimy stylizację dla naszej moviestar do wybranego smaku lodu.




🍦
Zaczynajmy!

Lody Truskawkowe
Tą stylizacje powinnam polecić Truskawce... Może jej się spodoba? A jak wy myślicie? Piszcie w komentarzach!



Cała stylizacja kosztowała jedynie 2025 sc, no i 0 diamentów.



Lody o Smaku Solonego Karmelu

Nie wiem czy próbowaliście lody o tym smaku, ale uwierzcie mi są PYSZNE.


Ta stylizacja jest już nieco tańsza, no ale jeszcze diamenty.



LODOWY BOONIE!

Pisząc tego posta postanowiłam zajrzeć do sklepu z boonisiami, zauważyłam lodowego boonie, czyż nie pasuje idealnie do tematyki tego posta XD


Chciałabym jeszcze zaprosić was, na bloga prowadzonego przez 100reraty  amaideuss.blogspot.com. Można tam dowiedzieć się dużo o dawnych wydarzeniach z MSP. Miłego czytania oraz zapraszam do przeczytania poprzedniego posta z Ice Cream Challenge >>>Kliknij tutaj!<<<.  A jeżeli lubisz tego typu challenge sprawdź Emoji Look Challenge.

Koniecznie napiszcie która stylizacja podobała wam się najbardziej!!!










5 komentarzy:

  1. Piękne stylizacje <3
    a najbardziej podoba mi się o tematyce lodów truskawkowych XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥... A mi właśnie bardziej podoba się 2 stylizacja, ale jest trochę jesienna, więc nie pasuje do tematyki lodów...

      Usuń
  2. Faktycznie, całkiem często jem lody o smaku solonego karmelu, są pyszne. Stylizacja inspirowana lodami karmelowymi naprawdę mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.