18 lipca 2017

Unikat? Jednak nie! Za diamenty? Jednak nie! Co za oszustwo!!!

Witajcie, wczoraj odkryłam coś co jest wartę posta, a nawet czegoś więcej. Nie myślcie że robię dramę  czy coś w tym stylu ale mam prawo się wypowiedzieć! Na tygodniu unikatów 2016, pojawiły się takie włosy za diamenty:
Spodobały mi się a że miałam diamenty kupiłam je sobie jako "unikat".Wczoraj...Wchodzę w ostatni motyw i jadę dalej i oglądam sobie ciuszki. Patrzę te same włosy i do tego że nie unikatowe to jeszcze zamiast za diamenty to za SC (co prawda dla VIP)! A ale załoga MSP to spryciarze specjalnie zmienili fryzurze kolor!


Jak widzicie MovieStarPlanet nie dba już o graczy, dba tylko o VIP-y, reklamy i kasę (oczywiście dla siebie), to samo z niby unikatowymi zwierzaczkami z gazetek i VIP-ów na rok. Ech... MSP jest coraz gorsze, no nic więc kończymy!
#unikaty #unikatowe #włosy #MSP #MovieStarPlanet #tydzień #uni #blog #absurd #oszustwo #kłamstwo #rozczarowanie #2017 #uni

Co wy o tym myślicie? Wyraźcie swoją opinię w komentarzach! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.