15 lipca 2017

SpongeBob na Niemieckim MSP? Darmowe prezenty? Holly Nova? Łał! To jest super!

Witajcie! dziś postanowiłam sprawdzić coś na Niemieckim MSP, bo moja najka powiadomiła mnie o tym że na niemieckim MSP jest gracz ( a raczej bot) pod nazwą nickelodeon który wygląda jak Sponge Bob ( a taka tam żółta gąbka z kanciastymi spodniami) która daję nam prezent. Co prawda już gdzieś o tym słyszałam lub czytałam ale nie interesowało mnie to za bardzo. Ojoj, zaczynam się coraz bardziej rozpisywać na początku posta. Więc przejdźmy do rzeczy (muszę założyć konto na Niemieckim MSP ale to nie powinno sprawić większego problemu.
Jak wygląda flaga Niemczech? O.O zaraz zaraz... Niezawodny wujek google mi pomoże XD
 Dobra wszystko wiedział. Dobra weszłam na Niemiecką stronkę.Dobra zaczynam zakładać konto.
Ok już zaczyna się moja przygoda na Niemieckim MSP gdyby co nazywam się unabhängig11
czyli po Niemiecku Niezalerzna11 tak sobie wymyśliłam. Ech.. wszystko po niemiecku a ja nie uczyłam się tego języka... (nie miałam jak a nie chciałam chodzić na zajęcia dodatkowe czy tak dalej). Dobra najwyżej później się nauczę. Dobra znam jedno słowo Freund-Przyjaciele właśnie weszłam w zakładkę żeby wyszukać nickelodeon . Są aż 3 konta specjalne!
Spoko... Dobra 1 wygląda tak:
Ok to pewnie z jakiejś bajki/serialu.

2.
3.

Zaproszę ich wszystkich (ze Sponge Bob'em na czele) do znaj.


Łał! Dał mi prezent(y)!
Zobaczymy co z innymi!

Łał!
Super! Do tego mam ich w znaj! Zauważyłam coś ciekawego... Gdy ich się wyszuka mają Star Vip, ale gdy dodadzą cię do znaj i wejdziesz w swoich znajomych mają zwykłego VIP'a! Zwykła niedokładność moderatorów. Zobaczmy co mają w profilu...

Najpierw Sponge Bob...
Ma artbooki oraz zdjęcia, a także filmy na YouTubie....

Ok teraz ta blondynka....
Ma zdjęcia i artbooki, nic więcej... (No ok statusy też ma).

Czas na brunetkę....
Tak samo jak jej poprzedniczka tylko zdjęcia artbooki i statusy.

Następnego dnia....
Przyjmę ją....Chwilę Później...
Hmmm... Kliknę "ok"... Ojoj! Prezenty!!!!
Co jeszcze się dziś stanie??? MSP się zacieło... Muszę zalogować się od nowa...

Niemieckie MSP całkiem bardzo różni się od Polskiego... Fajnie gdyby na polskim też było tak dobrze... To już koniec tego posta...Warto gdyby na polskim MSP też było tyle fajnych unowocześnień ale jak widać nie ma... A szkoda... Bo Holly Nov'ą mogli by dodać....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.