11 października 2017

#4 Odkrywamy Stare MSP- Stare Motywy (w tym z 2009 roku) cz.1. i stare koło fortuny.

Witajcie w kolejnej części tej serii, dziś poprzeglądamy sobie stare motywy oraz poznamy stare koło fortuny, wszystkie obrazki pochodzą z internety lub youtuba, dlatego że nie grałam w czasach starego msp a nawet jeżeli grałabym, nie przyszło by mi do głowy robienie screenów motywom... Zaczynajmy!


2009


Widzimy tutaj  6 moviestars ubranych w większości w unikaty, oprócz literek motyw wygląda jak zrobiony w paincie... Najprawdopodobniej to 1 motyw na MSP ale nie jestem tego pewna...



Następny motyw też z 2009, mamy tu 5 moviestars po części ubranych w unikaty... Pewnie starsi gracze pomyślą-absurd! Większość z nich jest na końcu sklepu! Nie byłabym tego taka pewna, popatrzcie na nogi pierwszej moviestar- ma ona serca na nogę które są dość lubianym unikatem, wydaje mi się także że bluzka środkowej MS też jest unikatowa.


Następny motyw jest motywem świątecznym-nie wypowiem się co do unikatów za dużo, ale wiem że rajstopki MS są unikatami... Mam podobne z tygodnia uni, ale w sumie nie można nazwać ich rajstopami popatrzcie:

Przełom 2009/2010




















Ten motyw został dodany z okazji nowego roku, widzimy na nim ostatnio popularny (dużo się o nim mówi, ale mało osób go ma) uni którym jest bluzka tego chłopaka... Naprawdę dziwaczna...  Ogółem motyw ładny, ubrania spoko.


A teraz przejdźmy do starego koła fortuny...



Tak wyglądała stara wersja koła fortuny, nie klikało się na koło żeby zakręcić, tylko na przycisk, liczba starcoins do wygrania też się nieco zmieniła, "strzałka" która pokazuję ile sc się zebrało była na dole. Wszystko było w ciemnej kolorystyce. 


Myślę że post się podobał, trochę się napracowałam żeby zebrać screeny, ale się udało. Pa! PS! Przepraszam że post tak późno ale pan od matematyki się na nas wręcz uwziął.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.