8 sierpnia 2017

#5 Błędy animacji.

Witajcie dziś post z błędami animacji postaram się żeby był dłuższy niż większość z tej serii, a więc zaczynajmy.

1.Oj księżniczko! W sukience się nie serfuję XD



2. Noga mi wystaje...

3.  Usiadłam na własnych włosach?

4. Noga zaczyna mi odpadać? Naprawdę?
Można się uśmiać...

5. Muszę iść do lekarza mam jakiś problem z tymi kolanami!

6. Ratunku! Pomocy! Głowa  mi odpadła! 
7. Gdzie moja druga cześć ręki?


Moja MovieStar po tym poście powinna wybrać się do lekarza z powodu odpadających części ciała... A więc kończymy posta! Myślę że się podobał i wyszedł dłuższy niż zazwyczaj. Oraz chciałabym przeprosić za małą ilość postów na blogu, ale nie jest on moim jedynym zajęciem w wakacje.
#Blog #O #MSP #Gramy #w #MSP #Blog #o #MovieStarPlanet #Newsy #Ciekawostki  #lato #wakacje #blog #o #msp #nowości #tylda06 #błędy #gry #błędy #animacji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.