6 lipca 2017

Nowy Motyw-Summer Of Love

Witajcie dziś chciałabym troszeczkę pomówić o nowym motywie. Summer of  Love to po angielsku  Lato Miłości, dla mnie ten motyw jest bardzo w stylu hipisowym. Nie żebym miała do niego obrzydzenie poprostu jest bardzo w takim stylu.

OCENA
Ubrania- 9.5/10 Ładne podobają mi się ale nie są jakoś specjalnie udane.
Animacje- 9.5/10 Bardzo ładne i dość tanie, jestem z nich zadowolona.
Rzeczy do pokoju-9/10 Ładne bardzo podobają mi się spadające kwiatki za 150sc. Myślę że pasują do motywu.
Tło do filmu- 2/10 Nie, nie i jeszcze raz nie! Co to w ogóle jest? Nie podoba mi się!

LOOK Z UBRAŃ Z TEGO MOTYWU

Motyw ogólnie ładny, bardzo podobają mi się te włosy. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.