4 lipca 2017

#1 Ocena Boonies i Boonsters.

Witajcie dziś z komputera mamy, z powodu że mój komputer nieszczęśliwie się wykąpał (ok, ok bez przesady  nie wykąpał tylko wziął lekki prysznic wodą jodowaną z mojej szklanki ) i przez następny tydzień będzie się suszył, no więc zaczynajmy!Co prawda od tyłu....

1.
Można by go kupić sobie na Halloween ( nie obchodzę tego święta jeżeli w ogóle można tak to nazwać). Myślę że bardzo podobał by się chłopakom więc daje 9.5/10.

2.
Bardzo ładny, w bardzo dziewczęcych kolorach, kolory pastelowe na sierści bardzo ładnie się komponują. Daję 10/10, dlatego że do ceny nie mam zastrzeżeń.

3.
Dość nowoczesny boonie w ładnych kolorach, jaskrawy zielony bardzo pasuję do czarnego, gdy podrośnie będzie posiadał słuchawki, ładny ale dla VIP jest jednak warty tej ceny. Daje 9.5/10 bo lepiej byłoby gdyby kosztował troszkę więcej ale nie był dla VIP .

4. 
Ładny, bardzo w stylu "wielkiej gwiazdy". Zrobili ładną kompozycję różu z złotym, ogółem jest piękny ale cena powaliła mnie na kolana. Sześć tysięcy i do tego dla VIP ? To już przesada! Owszem jeżeli ktoś chce pokazać jaki jest bogaty to proszę ale moim zdaniem ten boonie zasługuje jedynie na połowę tej ceny. Daje 4/10 nie jestem przekonana co do niego...

5.
To ostatni boonie którego ocenie w tym poście, a ja na końcu robię się dość surowa więc... Nie, nie i jeszcze raz NIE! Dla fanów Pokemonów owszem, ale ja nie jestem do niego przekonana twarz bardzo ładna, ale reszta to totalna klapa, i do tego ta cena! Może jak by podrósł wyglądał by ładniej ale nie zachęca do zakupu.... I ta cena! Daje marne 3/10.

Dzięki za przeczytanie moich opinii niebawem kolejny post z oceną zwierzaczków. Bay!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.