31 lipca 2017

(Nie) Ocena nowego motywu-His and Her closet.

Witajcie...Nowy motyw mnie zadziwił zaskoczył i mam co do niego mieszane uczucia (dosłownie, nie wiem czy to radość, złość, smutek czy zdziwienie). Ten post nie będzie oceną. Będzie rozmyślaniem nad tym co mieli na myśli moderatorzy tworząc go... No więc myślę że możemy zaczynać...


Oto przerywnik!
=🌴🌴🌴🌴🌴🌴=

Nowy motyw mimo wszystko jest bardzo nietypowy... zaś dziewczyny mogą kupić ubrania dla chłopaków, i na odwrót... Co ciekawe... Między ubraniami dla dziewczyn pojawił się unikat... Co prawda w czasie tygodnia uni kosztował około 500 sc a teraz jest w sklepie i kosztuję 10 diamentów... Co nie zmienia faktu że jest unikatowy...


Dziwne... I bardzo nieuczciwe... No ale to nie powód żeby robić dramę...


Oto przerywnik!
=🌴🌴🌴🌴🌴🌴=


Chodzą plotki że motyw zostanie niedługo usunięty... Kolejną ciekawostką jest to że są tam przynajmniej 2 rzeczy ze starego MSP... Mogły być unikatami ale nie jestem pewna...


Co o tym myślicie? To raczej nie przypadek... Czyżby moderatorzy zrobili nam Mini-Tydzień uni? Raczej nie... Ale nie mamy wytłumaczenia na te buty ze starą grafiką...


Oto przerywnik!
=🌴🌴🌴🌴🌴🌴=

Dobrze, a co z rzeczami do pokoju? Hmmm... Większość to szafy... Jest także napis His and Her closet... Oraz drzwi do garderoby, które bardzo mi się spodobały... Nic nadzwyczajnego... 





Oto przerywnik!
=🌴🌴🌴🌴🌴🌴=

No dobrze a animacje? Także tutaj nie znalazłam nic ciekawego... Ale za to spodobała mi się animka z podrzucaniem monety...





Oto przerywnik!
=🌴🌴🌴🌴🌴🌴=

Myślicie że ta plotka, co do tego motywu może być prawdą? Ja osobiście nic nie potwierdzam... Ale mam wrażenie że jednak motyw niedługo zniknie... Więc chce zarobić trochę SC i kupić jakieś ładne ubrania dla chłopaków... Pozdrawiam wszystkich którzy dotrwali do końca posta...


#blog #o #MSP #MovieStarPlanet #wakacje  #MSP  #ciekawostki #nowości #cena #plotki #plotka #ubrania #dla #chłopaków #motyw #uni #w #sklepie #ubrania #ze #starego #MSP 

Post się podobał? Zostaw komentarz daj G+ i kliknij "obserwuj" na jednym  z kwadracików po lewej stronie!  Z góry dziękuję ♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.