31 lipca 2017

Ocena nowego pakietu VIP na rok.

Witajcie, dziś wręcz przybywam z oceną nowego pakietu  Star VIP na rok
A więc po co przedłużać?


Oto przerywnik!
=🌴🌴🌴🌴🌴🌴=

Tiak... Dziś z przerywnikiem 😉.

Zacznijmy od pakietu dla dziewczyn...



Hmmm... Zacznijmy od... Zwierzaka, jest dość nietypowy...


⟹Zwierzaczek⟸
Ładne pastelowe kolory pięknie połączone ze złotym, co ciekawe zwierzaczek wygląda dość komicznie ze względu na jedno oko. Mi się podoba, więc daje 10/10.


⟹Włosy⟸ 
Interesuję mnie jak włosy wyglądają na naszej MS, ale szczerze... Może ktoś z naszej TOP-ki ma je? Sprawdzę i zaraz wracam może coś znajdę. No a jak inaczej? Nasza kochana Juna13 ma ten przesłodki komplecik...
Hmm... Na okładce VIP-a wyglądają lepiej niż w rzeczywistości... Daję 9/10, dlatego bo nie są aż takie złe mi się nawet podobają ale nie kupiłabym VIP-a dla tych włosków... 

⟹Buty⟸
Butki pierwsza klasa! Ładnie błyszczą i są bardzo realistyczne, bez dłuższego opisu daję 10/10.

⟹Sukienka⟸
What is this?  Ogółem mi się nie podoba mało użyteczna, ale kto wie? Może komuś wpadła w oko....Daję marne 4/10. Bo graficznie nie jest zła... W sumie to strój kąpielowy ale ok...

⟹Rzecz do pokoju⟸
Słodziutkie piękniutkie lody aż chciałoby  się przeteleportować do MSP i zjeść te pastelowe kuleczki, daję 10/10 i jestem zachwycona...

Oto przerywnik!
=🌴🌴🌴🌴🌴🌴=

Hmmm... Teraz czas na chłopaków...


Czyżby chłopcy byli poszkodowani? Oni nie mają włosów w  pakiecie... Jedyną rzeczą która różni ich pakiet od pakietów dla dziewcząt to to że zamiast włosów mają bluzę z czapką z daszkiem... To fatalnie... Wątpię żeby jakiś chłopak z TOP miał ten pakiet więc nie szukam bo raczej nie znajdę... Wychodzi na to... że mam do ocenienia tylko bluzę.... 

⟹Ubranie⟸
Bluza nie jest aż taka zła... Ale mi się nie podoba.... Daję 4.5/10.

Oto przerywnik!
=🌴🌴🌴🌴🌴🌴=

Ogółem pakiet nie jest zły, ale nie powala na kolana...
A więc myślę że post się podobał, dziękuję za przeczytanie do końca... No dobrze! Więc kończymy...


#blog #o #MSP #MovieStarPlanet #wakacje  #MSP  #ciekawostki #nowości #VIP #na #rok #ocena

Post się podobał? Zostaw komentarz daj G+ i kliknij "obserwuj" na jednym  z kwadracików po lewej stronie!  Z góry dziękuję ♥♥♥

1 komentarz:

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.