19 lipca 2017

Wywiad z #NieWiemKimJestem (youtuberką)

Wywiad z #NieWiemKimJestem-youtubęrką
Jej kanał-BlueBerry

T-tylda06 (ja)
                                                             
N-#NieWiemKimJestem
T- Z kąd dowiedziałaś się o MSP?

N-Hm...w sumie to całkiem nie ja znalazłam MSP tylko moja siostra
mi pokazała tą grę, i zaczęłam w nią grać.

T-Co myślisz o Pixi Star i Zac Sky?

N-Wolę Zack'a ponieważ wydaję się milszy. Pixi Star też nie jest
też zła...Ale wszyscy wolą żeby wróciła Samantha.

T-Czy cieszysz się jak nadchodzi tydzień unikatów?
N-Nawet się cieszę, tylko że wtedy zaczyna się takie coś że każda MovieStar 
zaczyna chodzić po pokojach sławnych osób a to trochę denerwuję...
bo są lagi i z nikim nie możesz popisać...

T-Jakie filmy częściej oglądasz, sekunduwki czy raczej z fabułą?

N-Staram się oglądać coś z fabułą ale nie ma już prawię osób które
je tworzą... 😐 Raczej sekunduwki .

T- Czy czytasz blogi?

N-Kiedyś czytałam, ale nie tak za bardzo... Raczej nie

KONIEC
Udzieliła wywiadu- #NieWiemKimJestem 

-Oryginalnie-

#blog #o #MovieStarPlanet #MSP #wywiad #z #youtuberką #2017

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.