17 lipca 2017

Moja historia na MSP.

Witajcie dziś jak to już obiecywałam w poście o unikatowych oczach, napiszę post z moją historią na MSP, no więc start!

Jak się zaczęło?
Założyłam konto w 2012 (mianowicie w sierpniu). Dowiedziałam się o MSP z reklamy w TV. Nie umiałam czytać ani pisać, więc we wszystkim pomógł mi tata. Jednak gra ta nie miała dla mnie sensu, więc nie grałam dalej. Co ciekawe miałam włosy jak "Anonymous" oto mój pierwszy look:
Heh... Nie mam już ani tych włosów ani raczej większości tych ubrań nie wiem co się z nimi stało. Look ten najprawdopodobniej nazwał ten look mój tata bo ja przecież nie umiałam pisać. A włosy Anonki to przypadek

Wielki powrót.
Później gdy byłam w 1-2 klasie podstawówki przyszła MSP-mania i koleżanki namówiły mnie żebym weszła na swoje konto, no więc weszłam. Otworzyłam Gazetkę Famę i wbiło mi 9 lvl. Później się rozkręciło, grałam w MSP i gram aż do teraz

Moje plany.
Gdy MSP mi się znudzi lub po prostu pójdę już na studia i gry nie będą mnie już obchodzić zamierzam oddać konto mojej młodszej siostrze, tak samo jak bloga.

Myślę że post się podobał, i że moja historia na MSP była/jest ciekawa.

To wszystko w tym poście, zapraszam także na inne ciekawe posty: Sponge Bob na MSP? Darmowe Prezenty? Holly Nova? Dziewczyno-Chłopak? Dziwna Litera w nicku? Nie da się go wyszukać  Jak znaleźć Delete User?.   

Hasztagi
#Blog O MSP
#Gramy w MSP
#Blog o MovieStarPlanet
#Newsy #Ciekawostki




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.