14 lipca 2017

Nowy Motyw-Black Sands + Przecena Star VIP

Witajcie dziś post, z jedno dniowym opóźnieniem, z powodu że wczoraj nie miałam za dużo czasu. No więc zaczynajmy!
Black Sands czyli po angielsku "czarne piaski", coś w stylu  emo chociaż nie jest to dokładnie to, dlatego że cały motyw nie jest udekorowany czaszkami ani innymi tego typu rzeczami (co prawda jest kilka ubrań z czaszkami ale nie wiele). No więc przejdźmy do rzeczy! (odkryłam że jeżeli słucham muzyki przez słuchawki, podczas pisania posta bardzo mnie to rozprasza, ale za to gdy muzyka leci a ja nie mam na sobie słuchawek to mnie to tak nie rozprasza i mogę spokojnie pisać). No więc przejdźmy do konkretnej oceny: (o mamo! MSP mi się zacięło )

-UBRANIA-
Większość nie w moim stylu, nie żeby mi się nie podobały ale nie są jakoś powalające.

-RZECZY DO POKOJU-
Tu się postarali! Mimo to że jedna strona, to dość ładnych dodatków.

-ANIMACJE-
Bardzo ładne, w ciekawej tematyce.

-TŁO DO FILMÓW-
Brzydkie smutne i nie bardzo nadaję się do filmów, nie podoba mi się. Nie nawiązuję do Emo!

-OGÓLNA OCENA-
Motyw nie jest zły ale wiele bym poprawiła....

-LOOK DLA MOTYWU-
To coś w stylu zadziornej-blondi, niesamowicie podoba mi się układ bluzko-stanika z al'a siecią pajęczą oraz te buty. Rzeczy z tego motywu ładnie się komponują.

No i to wszystko w temacie nowego motywu. Teraz coś o nowej przecenie!

Wspaniale! Star VIP w cenie normalnego VIP, w sumie to fajny sposób żeby namówić graczy na kupno rangi VIP. Ale szczerze to nie mam ochoty na VIP'a , te 3 dni VIP wystarczyły mi żeby udowodnić sobie że to jednak nie dobry wybór. Nikomu nie chcę nic wmawiać, ale radzę. Jeżeli nie macie ochoty na VIP'a ale wahacie się bo przecież jest przecena...Po prostu nie kupujcie go! Owszem 20 zł za 1 miesiąc to korzystna oferta. Ale porządnie się zastanówcie! Ja na razie nie przymierzam się do zakupu VIP'a czuję że go teraz nie potrzebuję. Nie mówię do tych co nigdy nie mieli VIP'a bo oni mogą o tym marzyć ale osoby które już wiedzą jak to jest... No dobra nie przeciągajmy! Bay!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.