4 sierpnia 2017

Wywiad z SariMSP (youtuberką).

Wywiad z SariMSP-youtuberką

Kanał-Sari Games

T-tylda06 (ja)

S-SariMSP
T-Skąd dowiedziałaś się o MSP?

S-W 2012 roku zobaczyłam reklamę tej gry, i pomyślałam, że czemu by
nie spróbować. I choć wiem że to konto ma tylko 5 miesięcy, to tak naprawdę moja
przygoda z tą grą zaczęła się o wiele dawniej ale dopiero rok temu sobie o niej  przypomniałam.

T-Co myślisz o Pixi Star i Zac Sky?

S-Nic to tylko boty które bardzo mnie wkurzają.

T-Co byś chciała osiągnąć w tej grze?
S-Hmm...W zasadzie to jeszcze nie wiem. Ale chciałabym
osiągnąć duży poziom bez hacków. 

T-Czekasz na tygodnie unikatów, czy uważasz że
przez nie tracą na wartości ?

S- W zasadzie, to nie. Miałam na moim bardzo starym koncie jeden unikat
na sobie a tu co? Jest on w sklepie. Chociaż, nie uważam też
że jest to jakiś bardzo zły pomysł. Młodsze konta takie jak moje mogą w ten sposób się
trochę "wzbogacić".

T-Co najczęściej robisz na MSP?

S-Przede wszystkim dzięki tej grze nagrywam na YouTubie. Ale również
kupuje różne rzeczy w które nie mogę się ubierać w prawdziwym życiu (-.-) no i
dzięki tej grze poznałam moją najlepszą internetową przyjaciółkę i wiele innych osób.

T- Co cię najbardziej irytuję w MSP?
S-Kratki.
T- Jakie filmy częściej oglądasz sekundówki czy z fabułą? 

S- Z fabułą, te seki są zrobione tylko po to, żeby takie osoby
jak juna13 wzbogaciły się o sławę i sc. Ale nie są takie złe jak je opisałam.

T- Czy czytasz blogi? 

S- Czasem. Zazwyczaj te które oglądam są takie banalne.
 Nie ma na nich nic ciekawego.

Udzieliła wywiadu SariMSP.

Oryginalnie:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.