6 sierpnia 2017

Stylizacje dla motywu Sunny Surfers.

Witajcie, dziś postanowiłam zrobić kilka stylizacji do motywu Słoneczni Surferzy. A więc zaczynajmy!

Oto Przerywnik!
=🏄=🏄=🏄=

1. Słońce, słońce i jeszcze raz słońce!
Słoneczna stylizacja, chciałabym żeby stylizacja nie potrzebowała członkostwa VIP ale niestety żadne włosy z tego motywu mi się nie podobają a te są jeszcze w miarę... Można zastąpić je innymi włosami i wtedy nie trzeba będzie wydawać cennych diamentów. 

2. Zaskoczył nas deszcz!

Mieliście kiedyś tak że byliście na plaży a zaskoczył was deszcz i musieliście wracać do hotelu? Ja nie pamiętam żeby osobiście mi się coś takiego zdarzyło. Ale dość podobną sytuację miałam w górach. Dobrze przejdźmy do stylizacji. Ogółem w czarno-białych barwach. Idealna na nie upalne lato. W czarno białym stylu. Włosy można zastąpić innymi włosami, ale chciałam żeby stylizacja pasowała do jej nazwy...

3. Ciepłe kolory...

Stylizacja w ciepłych kolorach. Idealna na Hiszpańskie plaże. 


Napiszcie która stylizacja najbardziej się wam podobała.To wszystko w tym poście miłej niedzieli.
#Blog #O #MSP #Gramy #w #MSP #Blog #o #MovieStarPlanet #Newsy #Ciekawostki #motyw #stylizacje #lato #wakacje #blog #o #msp #nowości #tylda06



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.