26 sierpnia 2017

Ocena nowego motywu.

Witajcie, wiem-postów dawno nie było, ale ostatnio nie miałam czasu na pisanie, krótko mówiąc byłam poza domem.  Planuję kilka serii, jedną już szykuję ale wolę zrobić trochę na zapas. Ojoj-znów rozpiszę się na początku co wielu  osobą przeszkadza... Ok, ostatnie zdanie i przechodzę do tematu... Byłam zszokowana liczbą wyświetleń w ostatnie dni bo była ona wysoka mimo braku postów.


MSP powitało mnie widokiem... Brudnej wody?! Nienawidzę mętnej wody... Wolę tą przejrzystą... No ale dobrze... Motyw marynarski... Bardzo ciekawy...



👕UBRANIA👕
Tu mile jestem zaskoczona, lubię połączenia granatowego z białym. Ubrania do siebie pasują, co prawda mamy 4 strony ale to i tak naprawdę dużo.


🎴TŁO DO FILMU🎴
Z powodu mętnej wody nie jestem zachwycona ale ładne.


🏨 RZECZY DO POKOJU 🏨 
Wydaję mi się że żadna z tych rzeczy nie jest nowa, ale nie są złe.


🙋🙌🙆 ANIMACJE 🙋🙌🙆
Bardzo tanie i ładne, podobają mi się bo są do wykorzystania w filmie.

No i tak kończymy tego posta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.