14 sierpnia 2017

Dziękuję! To dzięki wam mam 21 lvl!

Dziś chciałabym podziękować wszystkich za pomoc w lvl, dlatego że udało się wbić 21 lvl... Nie ukrywam, nie jestem zdziwiona-już od kilku dni zostało mi kilka tyś fame do następnego lvl... Chciałabym też powiadomić wszystkich że popularność bloga bardzo wzrosła-mamy już prawie 5 tyś wyświetleń! Komentarze pojawiają się coraz częściej... To dla mnie jest wielki postęp bo pamiętam czasy ciszy na blogu, byłam wtedy nieco załamana... Ale wszystko coraz bardziej się układa, niedługo chce też przeprowadzić ankietę... Ale już nie przedłużam bo wiem że wiele osób nie lubi postów z dużą ilością tekstu...
#msp #blog #o #moviestarlanet #2017 #tylda06


PS! Planuję też serie poradników o momio!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.