13 sierpnia 2017

Ocena motywu Unique Unicorn.

Witajcie, przepraszam że ocena dopiero dzisiaj ale miałam wcześniej dużo innych ważnych zajęć, i niestety nie mogłam...

🐎

🐎 Ubrania 🐎
Ogólnie, moim zdaniem nieco z nimi przesadzili. Ani kawai ani nic... Chociaż patrząc z pozytywnej strony nie jest źle, bo są ładne ubrania ale ich cena jest wysoka, lub są dla VIP, a czasem za diamenty...

🐎 Animacje 🐎
Animacje  nie są złe, pomysły bardzo dobre lecz bardzo nie podoba mi się grafika konia-jednorożca, osobiście zrobiłam bym go bardziej w stylu bajkowym...

🐎 Tło 🐎
Piękne, pastelowe kolory jestem nim zachwycona.

🐎 Ozdoby do pokoju 🐎
Urocze ozdoby, niestety niektóre z nich były już od dawna w sklepie ale to mi nie przeszkadza tak bardzo, najbardziej podoba mi się poduszka za 150sc z powodu niskiej ceny oraz modnego, i nowoczesnego wyglądu.

🐎 Ogólna ocena 🐎
Z jednej strony jestem zadowolona a z drugiej nie, a co wy myślicie o tym motywie? Napiszcie w komentarzu!

Miłej niedzieli!

1 komentarz:

  1. Ja uważam, że motyw jest nawet ładny. Piękne tło <3 Ubrania wg mnie są ładne i niedrogie. Kupiłam dżinsy z jednorożcem, tą tania bluzkę również z jednorożcem w kolorze szaro-różowym oraz blond włosy (oczywiście wszystko nie-vip) i wyszedł mi z tego fajny look :)

    OdpowiedzUsuń

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.