30 pa藕dziernika 2017

Unii w design studio?!

馃構Witajcie!馃構



Witajcie! dzi艣 opowiem i poka偶e o unikatach w Design Studio. Chcia艂am jeszcze podzi臋kowa膰 pewnej czytelniczce tego bloga, poniewa偶 od niej dowiedzia艂am si臋 o tym. A Na koniec co艣 ciekawego 馃槉

Niebieskie w艂osy?:


No og贸艂em to dziwna sprawa WYDAJE MI SI臉 偶e jest to spowodowane tym 偶e ta osoba MO呕E mie膰 charlesa. Nie u偶ywa艂am 偶eby nie by艂o. XD

Czarne w艂osy z pakietu Vip?! O co chodzi?!:

Nie wiem o co w tym chodzi jestem pewna 偶e to w艂osy z pakietu. Pami臋tam 偶e kiedy Tylda 06 ocenia艂a najnowszy pakiet vip dla dziewczyn, by艂y tam te w艂osy.


W艂osy unii?!:

Nie wiem jak mam to opisa膰 w og贸le to od razu wida膰 偶e to unii po teksturze tych w艂os贸w.

Bia艂e spodenki:

Te spodenki wygl膮daj膮 na narysowane. Gdyby nie ten 艣wiat艂o cie艅 to ju偶 w og贸le!

Bia艂a koszulka:


Ta koszulka tak samo jak z tamtymi spodenkami. No ja nie wiem co to si臋 dzieje!

I teraz to najciekawsze!: Krwawa Koszulka!
(no dobra mo偶e jednak nie takie najciekawsze XD)


S艂ysza艂am 偶e tan unikat jest jednym z cenniejszych na MSP. Je艣li kto艣 ogl膮da filmy o unikatach na YT my艣l臋 偶e s艂ysza艂 o tym unii. Ja sama kiedy艣 wiele ogl膮da艂am takich film贸w i s艂ysza艂am o takiej koszulce.

No i to w艂a艣ciwie na tyle w tym po艣cie. Chcia艂am wam jeszcze powiedzie膰 dlaczego tak d艂ugo nie by艂o post贸w po mojej tygodniowej nieobecno艣ci w szkole mia艂am wiele nadrabiania i po prostu nie mia艂am na nic czasu.

Dzi臋ki i do zobaczenia w kolejnym po艣cie! 馃構


3 komentarze:

  1. Wspania艂y post, sprawa ciekawa. Og贸艂em raczej te uni zrobione przez Charlesa i trzeba to zg艂osi膰.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Masz racje to musi by膰 spowodowane jakimi艣 "cheatami" np w艂a艣nie Charlesem

      Usu艅

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga mo偶e przesy艂a膰 komentarze.