7 pa藕dziernika 2017

Ocena motywu Healthy Living + informacja

馃槉Witajcie!馃槉


Witajcie dzie艣 postanowi艂am oceni膰 nowy motyw. Na ko艅cu posta b臋dzi臋 ta "informacja". A wi臋c zaczynajmy!

Motyw nazywa si臋 Healthy Living



Ubrania: Og贸艂em ubrania bardzo mi si臋 podobaj膮. S膮 sportowe (Przynajmniej niekt贸re). Kolory r贸wnie偶 bardzo mi si臋 podobaj膮.
Animacje: Tak jak my艣la艂am s膮 zwi膮zane ze sportem i ze zdrowym od偶ywianiem si臋.
Rzeczy do pokoju: Znowu sport sport sport i jeszcze raz SPORT! Wybaczcie troch臋 mnie ponios艂o XD.
T艂o: T艂o  jest dosy膰 wakacyjne jak na jesie艅 lecz pewnie chodzi tu o inny kraj.

No i z motywu to w艂a艣ciwie na tyle lecz jeszcze ta informacja 

Chcia艂am powiedzie膰 dlaczego w czwartek nie by艂o tego posta. Zazwyczaj ocen臋 motywu pisz臋 wieczorem poniewa偶 w czwartek mam du偶o zaj臋膰. W czwartek by艂a ogromna wichura i burza.Akurat kiedy usiad艂am do mojego laptopa zobaczy艂am 偶e ma tylko 10% na艂adowania wi臋c pod艂膮czy艂am go. Nagle 艣wiat艂o w ca艂ym domu zgas艂o, zapali艂o si臋 i znowu zgas艂o lecz potem nie zapali艂o si臋 poniewa偶 pr膮du nie by艂o w ca艂ym domu m贸j laptop si臋 roz艂adowa艂. A w pi膮tek ca艂y dzie艅 nie by艂o mnie w domu.

No i to na tyle w dzisiejszym po艣cie do zobaczenia w kolejnym.

1 komentarz:

  1. Nie tylko u ciebie, nie by艂o pr膮du :) Ale ciesze si臋 偶e post si臋 pojawi艂 bo ju偶 mia艂am zamiar sama napisa膰 ocen臋 motywu :)

    OdpowiedzUsu艅

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga mo偶e przesy艂a膰 komentarze.