12 pa藕dziernika 2017

Ocena Motywu Halloweenowego

馃槇Witajcie!馃槇

Witajcie. W dzisiejszym po艣cie jak pewnie wiecie na MSP pojawi艂 si臋 nowy motyw zaraz zobaczymy jaki... (# Mroczne XD) Aha i chcia艂am jeszcze doda膰, 偶e dzisiaj b臋d臋 u偶ywa膰 du偶o "mrocznych" s艂贸w i du偶o diabe艂k贸w, to ma by膰 tylko dla klimatu. XD

Motyw nazywa si臋: Haunted Hospital



馃槇 Ubrania: S膮 takie jak my艣la艂am mroczne a niekt贸re nawet lekko krwawe. No ale co tu du偶o gada膰. Moim zdaniem s膮 odpowiednie do tego klimatu.

馃槇 Animacje: Niekt贸re s膮 straszne, niekt贸re dziwne og贸艂em nie wiem jak to opisa膰. No ale wiecie, KLIMAT. 

馃槇 T艂o: Jest jednym z najstraszniejszych jakie widzia艂am na MSP. Jednak "Klimat" robi w nim, przynajmniej tak mi si臋 wydaj臋, te paj膮ki, szczury i mikstury.

馃槇 Rzeczy do pokoju: Rzeczy do pokoju s膮... Chwila po co ja ci膮gle m贸wi臋 to samo s艂owo? Mam dla was Challange, napiszcie w komentarzach jakie s艂owo mam na my艣li je艣li odgadniecie powiem(a w艂a艣ciwie napisz臋) o tym w kolejnym po艣cie i zobaczycie tyle emotek 偶e... 偶e... nie wiem.  馃榿 Ale... WYZYWAM WAS NA HALLOWEENOWEGO CHALLENGE'A!

Do zobaczenia w kolejnym po艣cie! 

5 komentarzy:

  1. Wiem o jakie s艂owo chodzi... Ale to przecie偶 challenge dla naszych czytelnik贸w... Wi臋c sami poszukajcie!

    OdpowiedzUsu艅
  2. Pewnie chodzi o s艂owo klimat 馃槈

    OdpowiedzUsu艅
  3. Widz臋 偶e piszecie swoje propozycje mam dla was pod powiedz chodzi o m_ _ _ _ _ _. ;)

    OdpowiedzUsu艅

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga mo偶e przesy艂a膰 komentarze.