20 lipca 2018

Save The Ocean-Nowe zadania, nowy motyw!

Witajcie tu Tylda06, powróciłam po tej króciutkiej przerwie wraz z moją nowiutką weną, co znaczy wysyp postów!

Nowy motyw, "Save The Ocean" co w najprostszym tłumaczeniu (bez tłumacza XD) znaczy "Uratuj (lub ocal) ocean" widać że załoga MovieStarPlanet postanowiła poruszyć dość ciężki temat... Sprzątanie plaży i wody, zapobieganie powstawaniu gór (a właściwie wysp) śmieci na oceanie... Realia są przerażające...


 (zdj. i info-onet wiadomości)
Ta wielka wyspa śmieci na Pacyfiku jest już podobno 5 razy większa od Polski! Jeżeli chcecie dowiedzieć się wiecej odsyłam do portalu ONET WIADOMOŚCI.

MovieStarPlanet postanowiło wyedukować dzieci (nas XD) jak wielką wartość dla środowiska ma sprzątanie śmieci z plaży i wody ale nie tylko. Sama na początku wakacji sama byłam nad Bałtykiem (nie ukrywam, było super!) śmieci były owszem, ale coś co mnie rozśmieszyło... Śmietniki na środku plaży, chociaż wiecie to lepsze niż góra śmieci.

Zadania, zawsze ciągną za sobą wiele nowości... Zobaczmy!

Takie zmiany zaszły w grafice, mi osobiście bardzo się podobają, tym bardziej koła fortuny!


A teraz czas na zadania! Nie nie będę ich teraz robić, to w innym poście, ale mogę pokazać wam je pokazać...


Gdybym miała ocenić zmiany na MovieStarPlanet... Dałabym im mocne 9.99/10 (zawsze znajdzie się coś niedopracowanego, może jeszcze nie teraz ale niedługo).

A więc to na tyle w tym poście! Do przeczytania już niedługo!


2 komentarze:

  1. wiecie moze czy w tym roku bedzie letnia wyprzedaz vipa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, już jest. Właśnie się pojawiła. Star VIP jest w cenie zwykłego VIP. ;D

      Usuń

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.