6 lipca 2018

Czy przez tygodnie unikatów, unikaty tracą sens?

Witajcie! Dziś przychodzę do was z dość kontrowersyjnym tematem, wiele osób wkurza się z powodu że jego unikaty "straciły wartość" ponieważ pojawiły się na tygodniu unikatów.




Po części się z nimi zgadzam ponieważ miałam taką sytuację. Dostałam buty (kozaki w panterkę) przez długi czas były unikatami które nie pojawiały się na tygodniach uni, ale później się to zmieniło... Czy czułam żal?



 Tak, jednak nie zamartwiałam się. No bo co??? Owszem są osoby dla których unikaty mają duże znaczenie na MSP ale, przecież to nie koniec świata. Nie chcę nikogo krytykować, po prostu chcę wam pokazać jak na to patrzę. Inną sprawą jest to że tygodnie unikatów pojawiają się coraz częściej, co faktycznie-mocno obniża wartość unikatów. A co wy o tym myślicie? Napiszcie w komentarzach.

Opinia redaktorki tego bloga-Truskawki5050 "Według mnie unikaty straciły wartość (przynajmniej jej część) ponieważ teraz często MSP robi tygodnie uni i każdy może sobie kupić unikat jaki tylko chce (no chyba że jest dla vip). Kiedyś jedna dziewczyna dala mi uni, i po jakimś czasie był tydzień unikatów i patrzę a tam co? Ten unikat. tak że co dużo gadać ,dla mnie to jest trochę słabe"




1 komentarz:

  1. Racja, to co kiedyś było unikatowe, niezwykłe, prestiżowe i niewielka ilość graczy miała możliwość to posiadać, teraz stało się bardzo powszechne, podam przykład.
    Serduszka na nogę: Reakcja
    Kiedyś: ,,OMG oddam ci tyle rzeczy ile będę mogła! Proszę! Bardzo chcę mieć serduszka na nogę!"
    Teraz: ,,O bożeee znowu te serduszka na nogę..."

    OdpowiedzUsuń

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.