21 lipca 2018

Rozwiązujemy zadania "Save The Ocean".

Witajcie, tu Tylda06. Dziś postanowiłam rozwiązać kilka zadań, związanych z motywem Save The Ocean. Zaczynajmy!

1.

W tym zadaniu musimy znaleść plastikowe butelki na naszej mapce MovieStarPlanet, nie jest to łatwe...
Gdy już to zrobimy otrzymamy nagrodę...

2.

Teraz mamy polubić 3 looki (tak naprawdę jakie kolwiek, ale ja poszukałam nadających się do tematu posta). Polubiłam:

Dwa ostatnie są prawie takie same, ale co tam XD
W nagrodę...

3.

Trzeba stworzyć look na plaże, to raczej nie będzie trudne...


No i nagroda...


4.

Nie znalazłam nic ŁADNEGO (moim zdaniem) co mogło by wyrażać bezpośrednio moją miłość do oceanu, a więc kupiłam okulary.
No ale nagrodę dostałam...

NAGRODA KOŃCOWA!

Gdy wykonamy wszystkie zadania... Dostajemy przepiękną torbę z żółwikiem w środku! Czyż to nie słodkie? Chwila! Ale przecież nie wolno zabierać zwierząt z plaży!? Miejmy nadzieje że to maskotka... Bo kto wie...

A więc tym bardzo humorystycznym akcentem jak żółw maskotka który zamiast skorupy ma piłkę (idealne na mundial [który niestety dla polaków dawno się skończył]).
Kończymy tego posta, czy podobają się wam nowe zadania? Piszcie w komentarzach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.