12 listopada 2017

Pory Roku Challange!

✌Witajcie!✌

Dzisiaj postanowiłam zrobić challange. Nie wiem czy już taki istnieje ale nie inspirowałam się na nikim i sama wpadłam na ten pomysł. No, ale przejdźmy do rzeczy, mianowicie będzie to: pory roku challange. A więc zaczynajmy!

1. Wiosna 🌺



Ten look (mam wrażenie) nie bardzo mi wyszedł. Jednak starałam się żeby było w nim dużo żółci.

2. Lato 🌞


3. Jesień



Ten look minie wyszedł (pewnie nie tylko ja tak sądze) XD Dobra ale głównie chodziło mi o to że miał być kolorowo jak kolorowe liście w jesień.

4. Zima ⛄

 Ten look jest bardzo zimowy. ópisuje ubranie ludzi na zimę, a najlepsze są te skarpetki XD.

No i to na tyle w dzisiejszym poście. Napiszcie w komentarzu który look najbardziej wam się podobał a która był najśmieszniejszy lub najmniej wam się podobał. Do zobaczenia!

Truskawka 5050

5 komentarzy:

  1. hejka, fajny post
    wpadnijcie czasem na memento-mori-msp.blogspot.com, bedzie nam milutko itd

    OdpowiedzUsuń
  2. No coś Ci nie pykło z tymi porami roku XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajrzycie czasami na superowemsp.blogspot.com ? Ok ... jak dla mnie najbardziej przypadł do gustu Look zimowy który był pomysłowy i śmieszny a jeśli chodzi o ten który bajmniej mi się podoba to ten na lato.
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Kocham wasz blog !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne że zajrzymy! A mi właśnie najbardziej podoba się ten na lato XD.

      Usuń

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.