27 listopada 2017

Nowy wygląd bloga, Święta i co dalej?


 Witajcie! 
Od kilku dni już w świątecznym nastroju... Mam nadzieje że nowy wygląd bloga wam się podoba... Nawet nie wiecie jak się namęczyłam przy tym nagłówku...


Ta choinka to nowy przerywnik... Mam też nowy podpis . Ciągle będę dopracowywała wygląd bloga bo jeszcze nie jest idealnie... Mam dla was kilka pytań...

Czy podoba wam się nowy wygląd bloga?

Czy są jakieś błędy?

Co mogłabym poprawić?

Odpowiedzcie w komentarzach 


A co z świętami? Jak pewnie wiecie niedługo święta i czy będzie z tej okazji jakaś seria specjalna? Nie, przynajmniej ja nic nie przewiduję nie wiem jak Truskawka bo nie kontaktowałam się z nią w tej sprawie.

                                                             
Ja święta zamierzam spędzać w domu . A wy? Możliwe że będzie więcej postów, ale nic nie obiecuję ponieważ przygotowania i wszystko... No dobrze ale nie zawracam wam już tym głowy, Pa!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.