2 listopada 2017

Ocena prezentu urodzinowego od MSP i nowego pakietu VIP.

Witajcie, dziś MSP obdarowało nas takimi prezentami (dziewczyny dostały to po lewej stronie chłopacy to po prawej).


W sukience dla dziewczyn się zakochałam! Jest piękna, błyszcząca ma ładny krój... Nie to co na dzień dziecka... Co do bluzki dla chłopków... Porażka!

Ale przejdźmy do pakietu VIP.


No dobrze na okładce wszystko wygląda fajnie, ale jak w rzeczywistości? No dobra... To dla chłopaków to już katastrofa...



Nie znalazłam chłopaka która ma ubrania z pakietu VIP, chyba nie tylko ja uważam że to jakaś katastrofa...

 👕UBRANIA👕
Najgorzej wypady włosy męskie i bluza męska. Oprócz włosów strasznie podobają mi się ubrania dziewczęce.

🏨 RZECZ DO POKOJU 🏨
Nie przypomina niczym rzeczy dla VIP. Nie podoba mi się.

😺BOONIE😺
Co to ma być??? Świnio-rożec? Nie wiem co za efekt chcieli uzyskać ale im nie wyszło...

No i to wszystko, ocenę motywu zrobi Truskawka... Pa!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.