21 września 2017

Tydzień uni? Naprawdę cenne uni?

Witajcie, dziś chciałabym powiadomić was o czymś niesamowitym... Pewnie wiecie że jest tydzień uni, i w ogóle ale czy wiecie że moderatorzy, obdarowali nas naprawdę cennymi uni? np.


Powód usunięcia: widać stanik

Powrót na tygodniu: tylko raz (teraz)


Powód usunięcia: X (jest to maska z VIP-a na rok)

Powrót na tygodniu: nie wiem.


Powód usunięcia: wszyscy znają...

Powrót: Najprawdopodobniej powraca 1 raz.

 Powód usunięcia: wszyscy znają...


Powrót: Najprawdopodobniej powraca 1 raz.



A rzeczą która najbardziej mną wstrząsnęła...



Kupiłam go... Różni się od zwykłego boonie tylko wyglądem...

Uważam że tydzień świetny... ale niektórzy...


A co wy sądzicie o tym tygodniu uni? Podzielcie się opinią w komentarzu!



7 komentarzy:

  1. Hm... Ubrania są takie przeciętne w tym temacie, większość mi się nie podoba. Nic ładnego na dolną część ciała nie ma.
    Podobają mi się tatuaże, szczególnie te na rękę i ta róża na łydkę. No i jeszcze włosy z 1. strony są super! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. niedawno natknęłam się na twojego bloga, ale już zdążyłam go polubić ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję że zostaniesz tu na stałe :)

      Usuń
  3. Dziwne że tydzień unii pojawił się drugi raz w tym roku. Myślałam że są trochę rzadziej spotykane. Tygodnie unii są całkiem spoko, ale jeśli pojawiają
    się zbyt często to więcej na tym tracimy niż zyskujemy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz, rację. Do tej pory tygodnie uni były raz w roku ale teraz się to zmieniło. I szczerze to moim zdaniem jest to wielki błąd.

      Usuń
  4. Moim zdaniem to jest nie fair... bo ktoś wyda pieniądze na vipa a później są one dostępne w sklepie ;//

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale w ten sposób moderatorzy zapobiegają handlem unikatów za pieniądze...

      Usuń

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.