27 września 2017

Nowy Pakiet VIP-Ocena.

Witajcie, dziś będąc w mamy w pracy zauważyłam że pojawił się nowy pakiet VIP, postanowiłam więc  go ocenić...



Włosy

Włosy dla dziewczyn wyglądają na całkiem ładne jednak nie wiem jak będą wyglądały na naszej MS. Ich kolor także mi się podoba. Za to włosy dla chłopaków przypominają mi... Albo pająka albo czuprynę wilkołaka.... FUJ!


Buty

Buty dla dziewczyn średnio mi się podobają ale to dla chłopaków mimo to że nie wyglądają jak dla VIP są świetne!


Sukienka/ubranie

Sukienka dla dziewczyn całkiem spoko, bluza dla chłopaków trochę za bardzo przypomina zwykłe ubranie dla chłopaków ale nie mam zastrzeżeń.

Ozdoba do pokoju

Jeśli to lampa to nawet mi się podoba, ale ze względu że nie wiem co to jest nie wypowiem się na "tego" temat.


Boonie

Jedno wam powiem-pomysłowy...

A co wy myślicie na temat tego pakietu VIP? Czy chcielibyście dostań ubrania z niego? Odpowiedzcie w komentarzach!


2 komentarze:

  1. Taki boonie był niedawno w gazetce tylko szary

    OdpowiedzUsuń
  2. pszyślesz mi ten pakiet prosze jeszcze nie mam konta ale jak tylko żałoże to mam nick jula

    OdpowiedzUsuń

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.