17 września 2017

Tydzień uni? Kolejne kłamstwa moderatorów... + Zapowiedź nowej serii!

Wiem, wiem... Od dawna nie pisałam ale miałam, ochoty z powodu że dostałam grę The Sims 4 i naprawdę mnie wciągnęła, jeżeli chcecie może jakąś serie o simsach dajcie znać w komentarzu. 💬

Ale przechodząc do tematu, dowiedziałam się że już niedługo nastąpi rzecz przez wielu wyczekiwana, zaś będzie to tydzień uni...

Hehe... Gdy zobaczyłam tą zapowiedź bardzo się ucieszyłam... Nie z powodu samego wydarzenia a z powodu że mam tą różową bluzeczkę, tylko że w kolorze białym... Gdy ją kupiłam nie była jeszcze unikatem...
A jednak jeszcze się nie stała! Chciałam się upewnić czy ta moja to na pewno to samo, i że moja na pewno jest unikatem więc weszłam na moje konto zapasowe (nudna06-stali czytelnicy już je znają z posta o uni oczach) i kliknęłam kup na mój look... Okazało się że... Zmieniłam kolor na różowy... Więc moderatorzy znowu próbują nam wcisnąć jakiś kit o tych unikatach? Ech... Taki jest już świat... Dajcie znać w komentarzu co o tym myślicie, może mieliście podobną sytuacje...


No dobrze ale przejdźmy do zapowiedzi nowej serii. 

Więc chciałabym zapowiedzieć nową serie o starym MSP, postaram się w niej zgłębić tajemnicy starych czasów MSP... Pierwszy post najprawdopodobniej pojawi się w środę (nie obiecuję)... Mam nadzieje że seria wam się spodoba!

Miłej niedzieli!

3 komentarze:

  1. mnie te tygodnie nie interesuja.
    fajny post. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, grasz w The Sims 4! Fajnie! Seria z tej gry byłaby fajna, więc jak chcesz, to możesz zrobić ;)
    PS: Sama mam grę The Sims, ale niestety nie 4, tylko 3 :/

    OdpowiedzUsuń

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.