6 grudnia 2017

Ocena makijażu świątecznego dla chłopaków.

🎄Hej!🎄

Pamiętacie jak w tamtym poście zrobiłam newsa o makijażu świątecznym na MSP? I oczywiście ja jak to ja zapomniałam o chłopakach. Przyznaje się mój błąd, ale przejdźmy do rzeczy.

Oto ten makijaż:

Brwi, wąsy i tatuaż na policzku (czy coś takiego XD). Mi nie specjalnie podobają się te rzeczy. Pewnie chodziło o to że ma być to coś w stylu świętego mikołaja czy coś.

A wy co sądzicie o tym makijażu? Napiszcie o tym w komentarzach. A wiec to na tyle w dzisiejszym poście. Do zobaczenia! (a właściwie to do napisania XD)

PS: Napiszcie w komentarzach co dostaliście od Świętego Mikołaja. Dzisiaj Mikołajki!


Truskawka 5050

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.