26 grudnia 2017

Historie Czytelników #2

✌Witajcie✌

Przychodzę do was z kolejnym postem z serii historii czytelników. Mam nadzieję że będzie wa się podobało. A więc zaczynajmy!

Historia anonima  (komentarz):

U mnie zchackowali (chyba tak to się pisze) konto z 21 lvlem.sosy dawno a kupowałam masę Vip'ow i większość mnie lubiła więc szybko wbijałam LVL-e. Pewnie teraz miałabym z 50 lvl ale nie. Pewnego razu wracam że szkoły, zasiadam przed kompem i zaczynam grać w MSP. I nagle pisze do mnie ktoś Aka haker. No więc żąda pozdra a ja nie daje i nagle wylogowuje mnie. Potem próbowałam się zalogować- NIC.potem po 2 latach przypomniało mi się o koncie i próbowałam odzyskać. Bawiłam się w to , bawiłam, pisałam do moderatorów i poprosili o potwierdzenie noto dałam z 2015.To nie. Musi być 2016.I tak dopuściłam sobie to konto. Teraz stoi puste i nic.założyłam więc nowe konto i mam 18 lvl. Pozdrawiam, super blog!☺

Oczywiście ja też pozdrawiam! 😊
Jedyne co znalazłam gdy wpisałam aka haker w znajdź przyjaciół:



Myślicie że to ta osoba? Może usunięto konto temu hakerowi? Co wy o tym myślicie napiszcie w komentarzach! To by było na tyle w dzisiejszym poście. Napiszcie wasze historie w komentarzach lub na MSP do mnie w wiadomościach. Do zobaczenia!

Ps. Jak by ktoś nie wiedział na MSP ja - Truskawka 5050 

Truskawka 5050

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.