20 listopada 2017

Ocena nowego motywu + Przeprosiny.

Witajcie, zacznę od przeprosin za to, że nie dbałam o bloga przez pewien czas. Ale sami wiecie że czasem nie ma się ochoty grać w MSP, ja właśnie tak miałam a jak już wam powtarzam do znudzenia: post bez weny-niedobry post. A więc przejdźmy do oceny nowego motywu. Będzie to dość extra post bo troszkę się postaram żeby zrekompensować wam brak postów 😄 .

Zwiastun:

Wygląda zachęcająco, coś nowego nietypowego. Nie widziałam jeszcze ubrań z tego motywu więc oceniam jedynie zwiastun.


XD XD XD XD XD XD XD XD



Ps. To piosenka włącz dźwięk.
Nie mogłam się powstrzymać XD

Okładka:

"Lovely Ladybug"- z angielskiego "Kochamy Biedronki"... No przepraszam! Już w TV reklamy świąteczne a wy mi ty z jakimiś wiosennymi biedronkami wyskakujecie!Hmm... Reklama+biedronka... (sklep)
Czyżby...


No dobrze zobaczmy na rzeczy bo to one się tu liczą...

👕Ubrania👕
Nie jestem zachwycona, chociaż do filmu mogą się przydać.
🏃Animacje🏃
Zdecydowanie, do filmu o wróżkach... Trochę dziecięce, ale ładne.
🏀Rzeczy do pokoju🏀
Ładne, ale przecież mamy jesień!
🎼Tło🎼
Moim zdaniem bardzo ładne, do tematu motywu pasuje. I do tego cena jest bardzo dobra.


No dobrze i to tyle. Paaa!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.