9 listopada 2017

Ocena Motywu Gems & Glitter!

         😀 Siemankooooo😀

Pewnie myslicie co ja z tym przywitaniem. Noooooo... właściwie to nic ale wiem że ostatnio zaniedbałam bloga wiec dzisiaj przełamałam swoje lenistwo i postanowiłam napisać posta.
Wiec przejdźmy już do rzeczy. Sami wiecie jakich. 😃

Motyw nazywa się: Gems & Glitter


Mam lekkie wątpliwości co do tego Glitter.  Patrząc na tą animke z sypaniem brokatem garściami... NIE WIEM CO TU SIĘ BĘDZIE DZIAŁO!

👕Ubrania👕
Są naprawdę ładne. Bardzo brokatowe ale naprawdę mi się podobają.
🏃Animacje🏃
W roli głównej nasza MS ze swoim jeżem. Yyyyyyy.... ok? XD nie no wcale nie ma tam dużo brokatu (sarkazm)
🏀Rzeczy do pokoju🏀
Ładne i wcale nia mają tak dużo brokatu to znaczy mniej niż na ubraniach no i oczywiście nasz jeż.
🎼Tło🎼
Spoko jednak jakieś takie mroczne mi się wydaje (halo MSP przecież halloween się już skończyło)

Dobra no i to na tyle w dzisiejszym poście jutro postaram się napisać kolejny.


Truskawka 5050

1 komentarz:

  1. Dziękuję że zadbałaś o posta, ☺️ponieważ ja mimo to że, mam teraz dużo czasu ⏰ nie mogę skorzystać z komputera 🖥️. Postaram się wynagrodzić to wam w przyszłym tygodniu 📆 (o ile będę mogła 😑).

    OdpowiedzUsuń

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.