21 października 2017

Ocena Nowego motywu Halloween-owego oraz ocena nowego pakietu VIP na rok.

Witajcie! Dziś jak obiecałam ocena nowego motywu oraz pakietu VIP. Przepraszam za to że ostatnio zaniedbałam bloga, ale miałam napady lenistwa 😉. No dobrze więc przejdźmy do nowego Halloween-owego motywu 👻 .


No więc okładka wygląda tak:



Creepy Cute-Przerażająca Słodkość ( sama przetłumaczyłam-jeżeli źle piszcie w komentarzu) dość ryzykowne połączenie, gdyby nie reszta dość słabo bym oceniła motyw ale...

👕UBRANIA👕
Nawet fajne, tylko że mniej straszne niż w poprzednim motywie, ale jest ich naprawdę dużo.



🎴TŁO DO FILMU🎴
Niezbyt straszne, mało Halloween-owe, ale kupię może się na coś przyda.


🏨 RZECZY DO POKOJU 🏨 
Niezłe ale nie wiem czy się komuś przydadzą...


🙋🙌🙆 ANIMACJE 🙋🙌🙆
Nie wiem jak wam, ale mnie jakoś się nie podobają...

Cały motyw ratuje wspaniały wystrój msp i zadania...


A teraz trochę o nowym pakiecie VIP... 


Na okładce wygląda fajnie, jak w rzeczywistości?

 👕UBRANIA👕
Najgorzej wypady włosy męskie i buty męskie reszta mi się bardzo podoba.

🏨 RZECZ DO POKOJU 🏨
Fajna, i mroczna ale u chłopaków mogli by zrobić mężczyznę...

😺BOONIE😺
Fajny, tematyczny oraz słodki...


No i to w sumie wszystko... Co do MSP... Chciałam bym jeszcze serdecznie powitać nowych czytelników bloga ponieważ zauważyłam że jest teraz więcej obserwatorów na blogu... Napiszcie w komentarzu czy zgadzacie się z moją opinią na temat nowego motywu i pakietu VIP.



2 komentarze:

  1. SUUUPER BLOG!!! Mam pytanie.. jak mogłabym być redaktorką? Od dawna marzyłam aby być redaktorka ♥ Wstawialabym różne fotki na temat motywow oraz serię "od początku" inaczej od zera. Proszę o szybką odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, na razie nie robię naborów na redaktora, jednak mogłabyś zostać redaktorką korespondencyjną. (Redaktorka korespondencyjna o co chodzi?-Będziesz posty wysyłała mi na e-mail [tylda06@gmail.com] ja będę je sprawdzała i publikowała.) Czekam na odpowiedź :) Tylda06 (właścicielka bloga).

      Usuń

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.