7 października 2017

Hallowen-Nowe zadania na msp, nowy motyw i....

Witajcie! Może niektórzy wiedzą że, nie obchodzę Hallowen-u w tym roku nawet nie wiem kiedy jest, ogółem to nie bardzo mnie to interesuję bo nie jest to dla mnie jedyne święto jesienią (ach, to dla mnie nie jest święto), ponieważ jesienią ja, moja sis i mój tata mamy urodziny... 🎂. Ale to nie znaczy że na msp nie można się upiornie ubrać. Raczej będę robiła zadania bo się opłaca. Motyw hallowen-owy to też nawet dobry pomysł bo szczerze wydaję mi się że załodze msp brakuje pomysłów na nowe motywy. No i szczerze nie wiem po co to pisałam ale opublikuję kto przeczytał do końca piszę komentarz XD (raczej się nie doczekam aż ktoś to przeczyta).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.