17 sierpnia 2017

#1 Stylizacje dla Żywiołów na MSP-Woda

Witajcie! W tej serii postów zajmę się stylizacjami dla żywiołów na MSP, no więc na co czekamy?

~~Woda~~
Strój:

Różne odcienie niebieskiego i niebiesko zielonego, włosy falowane tak jak fale na morzu czy oceanie. Skrzydła to jedynie dopełnienie stylizacji.

Makijaż:


Wszystko w kolorystyce granatowo-jasno niebieskiej, zależało mi żeby makijaż wyglądał tak jak makijaż królowej, władczyni i kogoś naprawdę ważnego, kryształki pod oczyma podkreślają panowanie są ozdobą która moim zdaniem pokazuję szlachetność.


To wszystko w tym poście, zapraszam także na inne ciekawe posty: Sponge Bob na MSP? Darmowe Prezenty? Holly Nova? Dziewczyno-Chłopak? Dziwna Litera w nicku? Nie da się go wyszukać  Jak znaleźć Delete User?. A przy okazji, czy ta seria się wam podoba? Napiszcie w komentarzach!   




#Blog O MSP
#Gramy w MSP
#Blog o MovieStarPlanet
#Newsy #Ciekawostki

3 komentarze:

  1. Śliczny look :3 Twarz mi się niezbyt podoba, wolę te "normalne" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, z twarzą nieco odleciałam ale moim zdaniem ważniejszy jest Look, więc cieszę się że się podoba.

      Usuń
  2. Fajny look, podoba mi się napewno go zakupię. Zapraszam równiez na mojego bloga pt Różowy Świat Ami & Oli

    OdpowiedzUsuń

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.