13 kwietnia 2019

#9 odkrywamy stare MSP-Pokoje i panel z nowościami.

Witajcie! Tu znów tylda06, i znów seria o starym MovieStarPlanet. A więc zaczynajmy! Dziś będzie o pokojach, i panelu nowości.


Dobrze, a więc żeby wejść do swojego pokoju musieliśmy kliknąć "My Home" a następnie...


"My Room", wtedy przenosiło nas do naszego pokoju,


Pokój wygląda bardzo podobnie do chatroomu, oprócz tego że jest o wiele mniej pokoi do wyboru, tylko pokój dzienny i ogród.

A teraz o panelu z nowościami!

Jak widzicie na pierwszy rzut oka różni się tylko grafiką, jednak nie do końca. Oprócz "newsów" mamy tam także rzeczy do zrobienia (obrazek na dole "to do's") oraz ankieta w której możemy zagłosować co najbardziej jest potrzebne w grze czyli chodziło o to czego trzeba dodać więcej czyli czego gracze chcą więcej i wygrywają "nowe buty". Ostatnie okienko to "updates" tam najprawdopodobniej pojawiały się informacje o aktualizacjach.


To wszystko co udało mi się narazie znaleźć o pokojach na starym MSP i panelu nowości... Do następnego posta z tej serii! Ps. Jeżeli macie jakieś źródła w których są screeny i informacje o starym MSP to proszę napiszcie o tym w komentarzach! Będę bardzo wdzięczna!

2 komentarze:

  1. WOW, masz dość dużo informacji! - dobry blog i post :) Mam dla ciebie challenge: Zrób look'a z ciuchami ze sklepu jak "Typowy noob" :) Zrób z tego posta. :D Mam nadzieję, że pomysł się spodoba! :)
    Przeczytałam dokładnie regulamin i mogę się zareklamować więc:
    Zapraszam na mojego bloga: msppodkreske.blogspot.com - porady modowe, triki, ciekawostki i fakty - wszystko w jednym :) Każdy może skomentować każdy mój wpis, oczywiście przyjmę krytykę :) Ale pamiętajcie - hejt nie jest równy krytyce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, ze juz takiej ankiety nie ma

    OdpowiedzUsuń

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.