10 marca 2019

Co się dzieje? Dlaczego nie ma postów?

Witajcie, dziś chciałabym Wam wytłumaczyć dlaczego ostatnio nie ma postów, otóż ja straciłam totalnie zainteresowanie MSP, nie wchodzę już na naszą różową planetę, i strasznie żałuje że blog się teraz marnuje bo przez długi czas pracowałam na jego sukces a więc proponuje Wam, że zrobię mini wybory na redaktora, jeżeli jesteście zainteresowani piszcie na mój gmail:

tylda06@gmail.com

Na Wasze wiadomości postaram się odpowiedzieć jak najszybciej jednak mam podstawowe wymaganie, piszcie bez błędów ortograficznych bo to od razu odstrasza, to tylko taka mała uwaga, wiem że wszyscy jesteśmy tylko ludźmi ale to dla mnie ważne (wiem, wiem mi też się zdarza).

5 komentarzy:

  1. No hej, ja bym chetnie , ale ze nie chce mi sie to na maila nie napisze na razie, ew jesli ty jakos sie zainteresujesz moja osoba. Ogolnie to mam bloga ktory mimo staran nie jest popularny xD Link: https://reveal-msp.blogspot.com mysle ze az taka zla nie jestem i moge sie nadac.. Bledow nie popelniam raczej, teraz pisze bez znakow, ale to z racji ze inaczej mi sie nie chce. Takie dokladne o mnie info to moge wyslac na maila, ale napisz czy wgl sie oplaca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz bardzo ładnego bloga, chętnie przyjmę Cię do załogi naszego bloga po więcej informacji zgłoś się na maila 😉

      Usuń
  2. Napisałam na maila, doszło?

    OdpowiedzUsuń
  3. Napiszesz na maila mess? Słabo jak na maila piszemy. Dogadamy się przy okazji, żebyś wysłała mi to 'zaproszenie' z bloggera, bo jak piszemy na pocztę to trwa to wieki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Napisałam z nazwy Chleb z Bułką Gacha PL
    Doszło?

    OdpowiedzUsuń

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.